Selcanimo

Selcanimo
@nonsteroid
“ Kitaplar bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.” | Okur, yazar, gezer. TÜRK, TÜRKçü, AtaTÜRKçü.. | biri ..
İnsanın en önemli eseri, öldükten sonra geride bıraktığı hayatı. O hayatı ne kadar yaratabildiğimiz ve o hayatta ne yaratabildiğimiz mesele.
Sayfa 76 - Eksik Parça
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimseye kendisinin anlamadığı bir şeyi anlatamazsınız derim hep. Kimseye kendisinin göremediği bir şeyi gösteremezsiniz. Anlatarak anlatamazsınız. Öğreterek öğretemezsiniz. Gücün ve iradenin tamamen o kişinin kendisinde olduğu gerçeğini teslim etmemiz ve bu güce, iradeye saygı duyarak hareket etmemiz gerekiyor önce.
Sayfa 73 - Eksik Parça
Disiplinli kişi erteler. Prensipli kişi harekete geçer.
Sayfa 61 - Eksik Parça
Çocuk hayatımızın merkezi olmamalıdır. Ama hayatımızın merkezinde olmalıdır.
Sayfa 53 - Eksik Parça
Kanunun olmadığı yerde, utanma ve suçluluk hissi de olmaz.
Sayfa 51 - Eksik Parça