Selcanimo
Takip Et
Selcanimo
@nonsteroid
Sıkı Okur
“ Kitaplar bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.” | Okur, yazar, gezer. TÜRK, TÜRKçü, AtaTÜRKçü.. | biri ..
Acil Tıp Tek
5 Temmuz
1364 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
429
Kitap
17
Takip edilen
2.314
Takipçi
151
İnceleme
7,8bin
Alıntı
374
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Selcanimo
@nonsteroid
·
İnsanın en büyük başarısı intihar etmemiş olmaktır.
Sayfa 123 - Eksik Parça
Erteleme
Nihan Kaya
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Selcanimo
@nonsteroid
·
Halkı aptallaştıran öğrenimsizlik değil, zekasının aşağı olduğuna duyduğu inançtır.
Sayfa 91 - Eksik Parça
Erteleme
Nihan Kaya
Selcanimo
@nonsteroid
·
777
Keşke biraz bencil,biraz umursamaz olabilsem. Çok faydasını görürüm.
Sayfa 88 - Eksik Parça
Erteleme
Nihan Kaya
Takip Önerileri
Selcanimo
@nonsteroid
·
İnsanlar kimseye ayıp olmasın diye düğün yapıyor, davet edilenler de onlara ayıp olmasın diye gidiyor.
Sayfa 88 - Eksik Parça
Erteleme
Nihan Kaya
Selcanimo
@nonsteroid
·
Karıncalar seni dev sanıyor, ulu ağaçlar varlığının farkında bile değil. Karşılaştırma, neşenin hırsızıdır. Nazik ol ve kendi hayatını sev.
Geri
İleri