Selcanimo

Selcanimo
@nonsteroid
“ Kitaplar bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.” | Okur, yazar, gezer. TÜRK, TÜRKçü, AtaTÜRKçü.. | biri ..
İnsanın en büyük başarısı intihar etmemiş olmaktır.
Sayfa 123 - Eksik Parça
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Halkı aptallaştıran öğrenimsizlik değil, zekasının aşağı olduğuna duyduğu inançtır.
Sayfa 91 - Eksik Parça
777
Keşke biraz bencil,biraz umursamaz olabilsem. Çok faydasını görürüm.
Sayfa 88 - Eksik Parça
İnsanlar kimseye ayıp olmasın diye düğün yapıyor, davet edilenler de onlara ayıp olmasın diye gidiyor.
Sayfa 88 - Eksik Parça
Karıncalar seni dev sanıyor, ulu ağaçlar varlığının farkında bile değil. Karşılaştırma, neşenin hırsızıdır. Nazik ol ve kendi hayatını sev.