Selcanimo

Selcanimo
@nonsteroid
“ Kitaplar bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.” | Okur, yazar, gezer. TÜRK, TÜRKçü, AtaTÜRKçü.. | biri ..
Hayal ürünü ve işe yaramaz varlık, adın bile yeryüzünde hiçbir politik savaşın döktüremeyeceği kadar kan akıttı. İnsanlar çılgınca umutları ve gülünç korkularıyla ne yazık ki seni hiçlikten çıkartmaya cüret ettiler; keşke geri girsen o hiçliğe!
Sayfa 21 - FoL
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Diamond Tema abin geldi ;)
Dünyadaki hiçbir şeyin akla yatkınlığına kanıt olmadığı saçma bir varoluşa beni ikna edecek hiçbir şey bulamıyorum.
Sayfa 19 - FoL
Benim bahtsızlığım, boyun eğmeyi asla bilmeyen ve asla da boyun eğmeyecek sağlam bir ruhu gökten almış olmaktır.
Sayfa 13 - FoL
Büyütmeyin, küçültün. Ağırlaştırmayın, hafifleştirin. Zorlaştırmayın, kolaylaştırın.
Sayfa 159 - Eksik Parça
Dünyadaki en büyük güç, hiç kimseye bir şey yapmamış olmanın verdiği rahatlık.
Sayfa 126 - Eksik Parça