“ Kitaplar bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.”
| Okur, yazar, gezer. TÜRK, TÜRKçü, AtaTÜRKçü.. | biri ..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kenara çekilmeyi bildiğinizde, etrafınızdaki insanların, olayların, dramatik, yıpratıcı, zehirli özelliklerinden de uzaklaşmış oluyorsunuz. Friedrich Nietzsche nin İyinin ve Kötünün Ötesinde söylediği gibi; “Yaşam yüz kat kısa değil mi - içinde can sıkıntısına kapılmak için?”