Gümüş yürek 1 kitaptayım 380 yaklaştım oğlum sessiz sessiz ses çıkmasın diye ölücem he ağlıyom yeter oğlum bu nosla eira niye bu kadar çok çekiyor marlo ile zaina hiç diycek lafım yok onlar şüphesiz çekiyorlar da nos ayrı bir müq çekiyor o laflardan sonra bakalım 2 kitapla 3 kitapla beraber iyice sulugöz olcakmıyız😭
Şimdi arkadaşlar hani gümüş yürek varya D. N. Archeron yazarlı bir kitaltı fantastik ARKADAŞLAR DELİRCEM BEN SPOİLER İSTİYOM baktım her yerde kimseee Marlo ile vilovna noldu bulamadım olmadılar mı oldularmı daha 1 kitaptayım canım aşşırı spoiler çekiyor ve 3 kitabı alır almaz zaten sona bakıcan noluyorr nos ile eira onlara noldu çok pis shipledim onları zaina noluyor onla biri oluyormu kısaca bu kitap nasıl bitecek eira kardeşine kabuşcakmı geri dünyaya döncekmi nolcakkkkkkk
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Rien n’est permanent dans ce monde mechant meme pas nos problemes. Charlie Chaplin
1000Kitap
Ruh eşi olduğumu düşündüğüm kitap karakterleri.
Küçük Kadınlar, Jo: Kitabı okurken de, filmi izlerken de o kadar yakın buluyorum ki kendime. Harry Potter ve Felsefe Taşı, Luna Lovegood: Benim HP binama bir türlü karar verememe sebebim.. Çünkü artık yüzde elli elli çıkınca binalar karar size kalıyor; Ravenclaw'da Luna var, Hufflepuff'da CEDRİC VAR CEDRİC. Haklıyım bence seçememekle döğedfopde. İlyada, Hektor (ve Kassandra): Hektor tamam ama Kassandra'ya karşı ayrı bir duygu hissediyorum ya. Ayrıntılı bilgi sahibi değiliz ama.. Bu değişik bir şey ya. Frieren - Cilt 1, Frieren. Gümüş Yürek 1, Nos: Aslında Maça'da var biraz ama en ağır basan Nos. Teşekkürler, teşekkürler. ✌️
#306178316 Islık peşinde bu köpek Bilmez mi o deli sesi Bilmez ki, keçiler kuyruk sallamaz Toynak tokuşturur, boynuz dolarlar başlarına Flütün sesi, ıslanmaz hiçbir koşulda Aç, susuz, sefil köpek yine itlik peşinde ıslak sokakların gece ıssızan kaldırımlarında bir uğultu, ayak kokusunda izler imdi rüya koş-ulu-donun aylar ay*maz kö-pek fanusunda faun üfler nefsini düdüklemişler hepsini kaf'a buluyorsun baktıkça yanmaz ciğerinde köor * boğazı yırtılıyor kupkuru it kır-o-nos-talciyi gölgesini takl-it-eden yağ-mert-im sesinde topaklanmış küf tüter ağlamaz görümceği sallanır beşler beşi'nde bebeşler uykututmazlara sarılmış ne uyunur be-şş-ikte ne olunur be-n'işte
Evs sürecimde bana eşlik eden yazıları buldum :) bu pozitiflik beni mahvetmemiş halen🫠 Ojala nos veamos en Cordoba