-Ilk goruste ask mi? Nasil olabilir boyle bir sey? Olamaz ki beni daha gecen aksam gordunuz.
-Bir sey cikmaz ki bundan. Yildirim dustugu an carpar. Sizi o aksam , o anda sevdim , simdi sevdigim gibi.
insan iste bu kadar kolay ve anlasilir bir makine...oyle mi?Hayir doktor! Insanlarin ilk bakista ya da bir iki belirtiye bakarak birbirleri uzerine yargi vermelerini saglayacak kadar cok sayida cark vida ve subap yok hicbirimizde
Bir zamanlar benim hiçbir şeyim değildiniz ve ben hayatımdan hoşnuttum.Şimdi yine hiçbir şeyim değilsiniz, fakat bu ikinci hiçlik birincisinden o kadar başka ki...