Şimdi matematik konusunda kafamı kurcalayan bazı şeyler var ve yardımcı olabilecek arkadaşlardan yardım bekliyorum.
1- Acaba matematik sorgulanmadan verilmiş tanımların ( tanım gereği diyerek) bir kabulü müdür?
2- Matematikte verilen tanımların doğruluğu nedir? bir nedenselliğe dayanır mı?
3- Evet matematikte ispat diye bir şey var ama bu ispatı yapabilmemiz için tanımı doğru kabul etmemiz gerekmez mi?
4- Matematik, gerçekten evrende var olan bir dil midir, yoksa insanların evreni anlamak için oluşturduğu varsayımları doğru kabul ederek yapılan ve doğru ya da yanlış olduğunu bilemeyeceğimiz bir sonuç kümesi midir ?