Kötü olan hayat değil ona verdiğin değerdir. Çünkü insan olayları olduğu gibi değil, onlara verdiği isimlerle (etiketlerle) yaşar. Bir olayı "kötü" olarak etiketlediğinde artık olanı değil, o etiketi yaşarsın. Gerçekten iyi olan tek şey insanın içindeki doğruluk, gerçekten kötü olan ise bu doğruluğun bozulmasıdır; bunun dışındaki her şey sadece bir "olaydır". Olaylara yüklenen anlamların ağırlığını bıraktığında hayat sadeleşir.