Hayatının merkezine koyduğun insan eşsiz varlık değil. O sadece etten ve kemikten oluşan, hastalanan, tuvalete giden, zayıflıkları ve bencil arzuları olan, zamanla yaşlanıp çürüyecek sıradan bir memeli, tıpkı senin gibi. Neden bu kadar sıradan milyarlarca insandan sadece biri olan bir varlığa evrenin sırrını çözmüş gibi olağanüstü mistik bir anlam yüklüyorsun? Onun sana atmadığı o mesaj kozmik bir felaket ya da varlığının reddi değil. Sadece bir insanın parmaklarını bir cam ekranın üzerinde gezdirmemesinden ibaret. Hepsi bu.