Yaşamak insanların en büyük korkusu. Ölüm , sahip olduğumuz en büyük korku değildir ; en büyük korkumuz yaşamak için risk almaktan korkmamızdır. Gerçekte kim olduğumuzu ifade ederek yaşayabilme riskini almaktan korkuyoruz. Sadece kendimiz olarak yaşamaktan korkuyoruz. Hayatımızı , başka insanların taleplerini , beklentilerini karşılamaya çalışarak yaşamayı öğrendik. Başka insanların bakış açılarına uygun olarak yaşamayı öğrendik. Çünkü kabul edilmemekten , başkası için yeterince iyi olamamaktan korkuyoruz.