Bazıları aylarca sessiz kalır; bu ne sevginin sınavıdır ne de kırgınlığın sonucu. Bu, senin hayatında yokluğunun tolere edilebildiğinin kanıtıdır.. Sessizlik bazen sabır değil, vazgeçiştir. Seni değil sensizliğin bilinçli seçimidir. Umursamayan biri susar çünkü senin yerinin dolabileceğini çoktan kabul etmiştir. Senin başka biriyle olmanı ihtimal dahilinde görmüştür. Bunu kabullenmiştir. Peki sen, başka biriyle olman göze alınmışken, hâlâ neyi bekliyorsun? Hangi konuşmanın, hangi yüzleşmenin, hangi yarım kalmışlığın hesabını keseceksin? Çünkü bilen bilir: Insan isterse üç haftayı da beklemez, üç günü de. Yazacak olan yazardı. Arayacak olan arardı. Susmak bir ihmalkârlık değil, bir tercihtir.