Küçüklerin okuması gereken kitapmış gibi sanki değil mi? Yine yıllar önce okuyup yeniden elime aldığım ender eserlerden... "Büyükleri de anlamak lazım" tabi (!) Eser hakkında o kadar çok şeyler söylenebilir ki... Tek diyeceğim hiç birşey kaybetmez çok şeyler katarsanız kendinize, okuyun
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Nilüfer Yayınları · 2025280,1bin okunma
Çiçeklerin açtığı mevsimde, senin kollarına yaslanan ve çiçekler kadar güzel kokan bir vücutla uzak şu kenarlarında oturmak ve öpüşmek, yoruluncaya kadar öpüşmek hoş şeydir...