... korkuyorum ki bu, ömrünün sonuna kadar böyle devam edecek ve sen dünyanın parmağını ağzına bırakacak bir iş beceremeden rahmeti rahmana kavusacaksin
Çünkü nedense hepimizde, maddi olsun manevi olsun, bütün dertlerimize bir isim takma merakı vardır, bunu yapmazsak büsbütün çılgına döneriz. Mamafih insanlarda bu merak olmasa doktorlar açlıktan olurlerdi.
İlk okuyacağım vakit 6. sınıf öğrencisiydim. Ağır geleceğini söylemişlerdi! zevk aldım :) sonradan öğrenmiştim; eser toplumsal eleştirilerde bulunuyor ve döneminde göz hapsi alıp ülkeden kaçmak zorunda bırakılıyor. Güzel bir kitap, ikinci kez okuyacağım.
SergüzeştSamipaşazade Sezai · Bilge Kültür Sanat · 201656,5bin okunma