SİMGE M.

SİMGE M.
@nsimgeyavuz
"So many books, so little time."

SİMGE M.

, bir kitabı okumaya başladı
Yaşar Kemal
9.2/10 · 74,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

SİMGE M.

, bir kitap okudu
8/10
·372 syf.·
10 günde okudu
·
2026 23. kitabı
Büşra Sanay
9.3/10 · 8bin okunma
Her seyini kaybetmenin tek iyi yanı, kaybedecek hicbir seyinin kalmamasinin verdigi özgürlüktür.
Sayfa 269·Kitabı okudu
Bir romanın yarısına gelip de begenmediginizi fark ederseniz onu bir kenara birakip yenisini bulabilirdiniz. Aynisi filmler ve diziler icin de gecerliydi. Oyle yaptiniz diye kimse sizi yargilamazdi, vicdan azabi duymazdiniz, siz soylemek istemediginiz halde kimse bilmezdi bile. Ama insanlar söz konusu oldugunda sonuna kadar gitmek zorunda kalirdiniz ve ne yazik ki herkes sonsuza dek mutlu yaşamazdi.
Sayfa 54·Kitabı okudu