Size şunu söyleyeyim ki benim gibi yeraltı adamlarını sıkı kontrol etmek lazım. Kırk sene yeraltında sesimizi çıkarmayız ama bir fırsatını bulup yeryüzüne çıktık mı, kimse bizi susturamaz.
Neden sürekli İlk Günah'tan ötürü yakınıp dururuz? İlk Günah yüzünden değil, Hayat Ağacı'ndan ötürü kovulduk cennetten, onun yemişlerinden yemeyelim diye.