İyi Tanrı ve Kötü Tanrı bir dağın tepesinde buluştular.
İyi Tanrı dedi ki, "İyi günler sana, kardeşim." Kötü Tanrı ise yanıtlamadı.
Ve İyi Tanrı da şöyle dedi: "Bugün kötü bir günündesin." "Evet," dedi Kötü Tanrı, "Çünkü çokça zamandır beni hep seninle karıştırıyorlar ve bana senin adınla seslenirler, senmişim gibi davrandılar bana ve bundan hiç hoşlanmıyorum."
Ve İyi Tanrı da dedi ki, "Ama beni de seninle karıştırıyorlar ve bana da senin adınla sesleniyorlar."
Kötü Tanrı, insanoğlunun aptallığına lanet okuyarak uzaklaştı.