📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güzel şeylerden konuşsak mı artık?
Mesela mevsimin sonbahar oluşundan...
Aylardan da ekim ya hani,
Buram buram Sevda kokan...
Şarkılardan mı konuşsak biraz?
Türkülerden veya.
Nağmesi aşk, Ezgisi huzur olan...
Mavi, yeşil, turuncu, sarı
Renklerden mi konuşsak
Uçsuz nucaksız hayallerimizi
En sevdiğimize boyasak...
Dursak mı biraz
Durulsak mı veya
Durduğumuz yerden,
İzlesek mi hayatı yeniden?
Daha mı çok güzel artık?
Biraz fazla ağladık.
Gam bitmez biliyorum
Keder de tükenmez amma;
Umudumuz hep bâki,
Inancımız tam değil mi?