Nuh

Nuh
@nuhcnn
Üstadın dediği gibi: "Kaldırımlar güzel. Ama bir de üzerinde yürüyen şu insanlar olmasa !" Hakan Günday
"Yol ! Gitmek. Uzaklaşmak. Doğduğun yerin çok uzaklarında ölmek. İnsanı insan yapan bunlar. Tanrı bile gitmemizi istiyor. Bu yüzden dünyayı bu"kadar büyük, insanları bu denli küçük yaratmamış mi?
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Karşıda bir ütücü dükkanı var Içerde tıpkı sana benzer bir kız Gözlerine baktıkça camgöbeği kesiyor içim Ve nedense son vapur geliyor aklıma Yolsuzum biletsizim sensizim o gece Karşıda içler acısı bir ışık. Vapur olsam çarparım Öylesine güzel bir ışık
1000Kitap
Ben öldüm. Ama ailem üzülmesin diye yaşıyor gibi yapıyorum. Juan Jose Millas
1000Kitap
Herkesin tanrısı aynıdır; farklı olan sadece insanlardır. Anton Çehov
1000Kitap
İçi ölmüş biriyim ben, Dışarıdan nasıl gözüktüğüm hiç Umurumda deil. Irvin D. Yalom
1000Kitap