Nuh

Nuh
@nuhcnn
Üstadın dediği gibi: "Kaldırımlar güzel. Ama bir de üzerinde yürüyen şu insanlar olmasa !" Hakan Günday
"Bir kadını sırf güzelliği için sevmek mümkün mü ? Bu bir heykeli sevmek gibi bir şey olmaz mı ?
1000Kitap
Reklam
"İçimin bir zamanlar ne kadar ölü olduğunu asla bilmediler. Şimdi nasıl çiçek açtığımı da asla anlayamayacaklar..."
1000k
Ateşin icadından önce ölüp cehenneme Giden mağara kadınının hayreti içindeydim. Murat Menteş
1000Kitap
"Çok şey vardı anlatılacak. O yüzden sustum. Birini söylesem diğeri yarım kalacaktı. Sen duydun mu sustuklarımı?"
1000Kitap