sena

İnsanın her eziyete alıştığı doğrudur. Ancak bir alışkanlığı bırakmanın eziyet olduğu da doğrudur.
Reklam
Sonuçta bataklıkta yaşamak alevler içinde ölmekten yeğdir.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Hayat mecbur bırakmadıkça insan hayatı boyunca hayatı sorgulamıyordu, sorgulamak için bir sebep gerekiyordu. Hayat pek çok kişiye bu sebebi veriyordu aslında; tesadüf sandığımız karşılaşmalar, kaderin oyunu sandığımız olaylar hayatın “gör” deme biçimiydi.
Sayfa 158·Kitabı okudu
Hayattan öğrendiğim bir şey var. Her yerde kötülük çok kuvvetli ve zor yeniliyor. İyilik daha zayıf kalıyor.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Yaşanan her şey zamanla soluyordu. Öyle bir soluyordu ki belli belirsiz bir iz bırakıyordu arkasında. İnsan bu ize bakıyor ama yaşandığından emin olamıyordu.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Reklam