Nur İrem Bulduk

Nur İrem Bulduk
@nurbulduk
Hatrımız kaldıysa beyhude
Sydney, 28 Kasım
4 okur puanı
Ocak 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Kendimizi kandırmamız oldukça kolaydır Kucaklayacak bir şey bulamazsak, kendimizi kandırırız Yalanlar bizi biraz kucaklasın isteriz Yalanlar tatlıdır çünkü bazen Hüzün tatsızdır Ve çoğunlukla gerçek hüzün doludur. Kendimizi kandırdığımızı kendimiz anlarsa, daha çok canımız yanar ama bunu hiç aklımıza getirmeyiz. Ben hiç, hiç aklıma getirmedim. Bunları düşündüğüm için, Çukura düştüğüm için çok üzgünüm. Şimdi yapabileceğim tek şey, çukurun olduğu araziden hızlıca koşmak. İz bırakmadan, varlığımı unutturmak. Koşmak, koşmak ve hiç duraksamamak.
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gitmeliyim
Belki de kendimi aldattım Güzel olacağına kendimi inandırdım Şüphelerimi kısıtladım. Nereye kadar ki? Hayat bir biçimde her şeyi gösteriyor zamanla Ne yapacağını şaşırtıyor, doğruları serince. Bir ilaç içsem rahatlayacağım ama.. ama işte... Kendimi bir şekilde iyileştirmeliyim. Özür dilerim, gitmeliyim. İyiliğim için, kendimi bildiğim için, Yanlış düşüncelerim için.. Özür dilerim, gitmeliyim.
Şiir
Günün birinde iyi olduğumda ışıkla buluşacağıma eminim. Şimdilik seyrediyorum adımları, olur da düşersem seyretme telaşıyla, yine de umudumu yitirmem, o gün uzak da olsa mutlaka var olacaktır.
Şiir
derin
Sabahtan akşama kadar oturdu Ne gökyüzüne baktı ne toprağa Ne bir türkü açtı ne de haber Sessiz susuz oturdu. Bir derdi vardı belli Sordum, konuşmadı Bir daha sordum Baktı, gitmeye yeltendi Usulca kanepeye oturdum Sesimi çıkartmadan. Tekrardan oturdu Öylece durdu Ne ben konuştum ne o.. Karıncaların ayak seslerini duydum O kadar sessizdik ki, Ses yapmak istediğimde yapamaz olmuştum..
Şiir
Ölüm
Tanrı bir gün hepimizin canını alacak verdiği gibi Hepimiz bu dünyada yolcularız Öldükten bir kaç yıl sonra adımız bile hatırlanmayacak Bir kaç yıl Kimine göre bir, kimine göre on Her canlıya saygılı davranın Üzmeyin, incitmeyin Biliyoruz bunları çok okuduk diyorsunuz şimdi Kim uyguluyor? Okuyup geçiyorsunuz sadece En kıymet verdiğiniz arkadaşınız öldü diyelim Tekrar arkadaş edinirim mi dersiniz sahiden Bazı insanlar yas tutmaya bile tenezzül etmiyorlar Enteresan! Kimse kimseye benzemez İki insanı da çok seversin Fakat bunu ölçemezsin İkisi birbirinden oldukça farklı insanlar Birinin hissettirdiğini öteki hissettirmiyor Birini kaybedersen yerini bir diğeriyle dolduramazsın. Kendini abartma Bütün bilgilere sahip değilsin Yaşadıkça öğrenmeye devam ederiz Öğrenmen bitmişse gitmişsindir artık Kimseden üstün görme kendini Hepimiz insanız Geldik ve gideceğiz. Giden hepsi gibi..
Şiir