Bazen çok sorgularken buluyorum kendimi
Neden sürekli savaşıyorum
Huzuru bulduğumda neden hızlıca kaybediyorum
Okyanusa düşen yüzük gibi
Kayboluyorum, yolu bulamıyorum.
Bir ince fısıldansa bu girdaptan çıkabilirmişim gibi sanki
Ama nasıl çıkılır bilmiyorum
Kim sevmez ki huzuru
Denizi dinlemeyi
Denize dokunmayı
Nefes almayı
Gülümsemeyi
Kim sevmez ki huzuru...
Ben severim, ben çok severim.
Kalın bir battaniyem olsun
Böceklerden çok korkarım ama olsun
Ormanda oluyum
İnsanlardan uzak, tek başıma
Yorgun hissediyorum,
Bir süre savaşmasam olur mu
Bir süre dinlenebilir miyim lütfen?