Belli bir sayfaya kadar akıcı okudum fakat sonrası beni çok baydı. Bildiklerimi okumak sıkıcı geldi benim eksenimde yorumum bu olur fakat genel olarak yorumlayacak olursam, okuru kitleyecek kelimeler hakikaten kullanılmış, kişi daha çok gaza gelip kendi benliğine savaş açan tüm olaylara kafa tutabilir eğer umursuyorsa. Kitabın anlatım biçimini beğendim fakat çok fazla yazım hatası mevcut, ne yalan söyleyeyim şaşırdım. Buna önem verilmesi gerekiyor.