Şimdi o,kendisine bu kadar uzak bulduğu bu dünyada,ne kadar müthiş azaplar çekiyordu!Bunlara ne lüzum vardı?Neden böyle korkunç çemberler onu sımsıkı bağlıyor,neden ona yavaş yavaş,sindire sindire en öldürücü işkenceler yapılıyordu?Ne için,kim icin?
Kendisinin bu dünyaya bir iş için geldiğini müphem bir şekilde hissediyor,fakat bu işin ne olduğunu bilmiyor ve etrafında kendisine "Bu benim işim!" dedirtecek bir şey göremiyordu.