Nurşin

Nurşin
@nurrll
Size ikimizin de asla gidemeyeceği o yerden yazıyorum bayım, sizi sevmek beni iyileştirdi.
Sayfa 226·Kitabı okudu
Reklam
"Her şey yok olsa da bir o kalsa geriye, varlığımı sürdürürüm yine; ama her şey kalsa yerinde ve bir o yok olsa, evren bütünüyle yabancılaşır benliğime." "Yabancı,"diye mırıldandım kendi kendime. "Aynen öyle."
"Hayatın size sunduklarıyla elinizden gelenin en iyisini yapın."