1909 yılında basılmış bu kitap,erkekler için yazılmış.Birkaç yerde "genç erkek öğrencilere" seslendiğini görüyorsunuz.Bu ayrıntıya takılmadan okumaya devam edersek,disiplinli çalışmayı fizyolojik,ruhsal her açıdan ele alarak anlatmaya çalışmış.Bunun için neye ihtiyacınız olduğu ve nasıl bir yol izlemeniz gerektiğini yazmış.Düş kurmayı,atletizmi ve birçok şeyi "boş,gereksiz"olarak anlatmış.Katılmadığım çok fikri olsa da bence her lise çağına gelmiş öğrenci okumalı.Hayatını düzenlemek ve disiplinli çalşmak anlamında faydalı olacağını düşünüyorum.