📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzun bir gece yolculuğunun sabahından herkese günaydın. Bu defa gerçekten uzun bir yolculuk. Hem mutlu hem buruk. Ama daha çok buruk. İnsanın ardında bıraktığı şeyler çoğalınca hüznü de bir o kadar artıyormuş. Koskocaman 6 ay gözümün önünden geldi geçti. Sanki bir hayal gibi. Nasıl da vakit geçmiş gitmiş hiç fark edemedim. İnsan sevdikleriyle beraberken geçen vaktin hiç farkında olmuyor. Tıpkı dünki veda buluşmamız gibi. Sanki 6 ay boyunca yaşadığımız her şey bir hayalmiş de yağmur altında sırılsıklam olunca bu hayal bitmiş gibi. O kadar güzeldi ve beni o kadar mutlu ediyordu ki sanki hiçbir şey bu kadar güzel olamazmış gibi geliyor. Bu yüzden bir hayaldir tutturmuş olmam. Yeni insanlar tanımaya gücüm hevesim yoktu bir zamanlar. Ta ki sizi görünceye kadar. Her birinizi tek tek tanımak için sabırsızlanıyordum adeta. Sürekli sizinle vakit geçirmek, hakkınızda bir şeyler öğrenmek istiyordum. Beni çeken bir şey vardı. Ki yanılmamışım da bu konuda. Bana deselerdi ki birinci sınıfta böyle insanlarla tanışacaksın muhtemelen ihtimal vermezdim. Bu kadar güzel insanlar kaldı mı ya falan diye düşünürdüm. Ama varmış. Hem de en güzelleri varmış. Velhasıl kelam artık benim ailemin bir parçası oldunuz. Gönlümde kocamaaaan bir yeriniz var artık. Sizi çooooook seviyorum. 💚
Gönlüm incindi bugün. Kanadı kırıldı içimde uçuşan kelebeklerin. İçime doğmuştu bugün aslında ama gerçek olabileceğini düşünmemiştim. Lakin canımın canının bir cananı varmış meğer. Kötü duygular beslemiyorum tabii ki. Buna hakkım olduğunu da düşünmüyorum. Sonuçta daha iki ay oldu onunla tanışalı. Ben görür görmez aşık olmuştum ona. Hep ona daha yakın olmak adına çabaladım bu iki aylık süreçte. Belki dedim nasibimde o vardır bu defa olur. Fakat o değilmiş benim emanetim. Hep demiştim ki rabbim hayırlısıysa olsun. Meğer rabbim benden önce bir başkasına hayırlı kılmış bu güzel insanı. Hayatımın geri kalanına onunla devam etmek isterdim ama nasipten öte yol yok maalesef. Buraya yazıyorum mazur görün çünkü beni bir buradaki insanlar tanımaz. O nedenle buraya döküyorum içimi.