Muhteşem death note serisine başladım. Çizgi romanlari çok severim ama anime tarzindakiler hep uzak gelirdi. Death note ise animesini de beğendiğim harika bir yapıt. (Netflix'deki için aynı şeyi söyleyemeyeceğim) Ölülerin dünyasından gelen bir defter ile onu bulan çocuğun istediği kişileri öldürmeye başlaması ve onun peşine düşen bir dedektif. İlk kitap şimdilik bu kadar ikincisi için yakında buradayim.