Sahi bre Ali, yaşamamız, ölmekten bu kadar korktuğumuz, yaşamak ne işe yarıyor? Uğruna bu kadar alçaldığımız, zulmettiğimiz, haram yediğimiz, insan öldürdüğümüz yaşamak ne işe yarıyor? Sonunda işte böyle ya bir kasabayı ya da küçücük bir mezarlığı kokuyla dolduruyoruz.
İlginç gelebilir ama ilk kez Sherlock Holmes kitabı okudum. Ve dürüst olmak gerekirse agatha christie hayranı olarak çok fazla beğenemedim. Evet merak unsuru var ama belki filmlerini ve dizisini izlediğim için çok bağlayıcı olmadı. Ama okunmalı mi polisiye seviyorsanız kesinlikle...