nymph

Yeni güncelleme baya komik, tuşlu telefon havası çöktü buralara. Donmasının dışında ben alıştım bile :D Bazı güzel şeyler de gelmiş, artık her defa girdiğimizde akışı "en yeniler" yapmaya gerek kalmadı, sağa kaydırmamız yeterli. Bir de okuyacaklarım kısmına daha kolay erişiliyor. Bunların dışında pek beğenmedim, ama uygulamayı çözdüm bile🤓
nymph
Ekran fotoğrafı atabilir misiniz bende güncellenmedi henüz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitap okuyun kitap.
Özelden slm, merhaba, nasılsınız diye soranlar oluyor. Genel cevap vereyim: -Selam, merhaba, iyiyim. Sizi sormalı, sizler nasılsınız? Cevabı iletinin altına yazabilirsiniz, özelden yazmak yerine. Bir de selam kedi kardeş diyen biri olmuş, çok güldüm sayende, umarım seni de güldüren olur kardeş. Bunlar boş muhabbetler. Kitap okuyun kitap.🤎☕📜
nymph
Bunu kaydeden 2 kişi, neden, anlatsanıza? 😁
... Kendisini, toplumuna, toprağına, diline, sevgisine, sevgilisine, hibe etmeyenleri, bir gün bir efendi gelir, köle diye, hibe niyetine alıp götürür evine.
Sayfa 254·Kitabı okudu
nymph
çok güzel.
Hesabı öderken: — Nerelisin, diyor garson. — Hiçbir yerli.
nymph
Bu sıralar ruh halim.
▪︎ 30 Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun! 🇹🇷 Her geçen gün seni daha çok özlüyorum.❤ Mustafa Kemal Atatürk ▪︎
nymph
Her geçen gün seni daha çok özlüyorum. Mustafa Kemal Atatürk