Yeni güncelleme baya komik, tuşlu telefon havası çöktü buralara. Donmasının dışında ben alıştım bile :D
Bazı güzel şeyler de gelmiş, artık her defa girdiğimizde akışı "en yeniler" yapmaya gerek kalmadı, sağa kaydırmamız yeterli. Bir de okuyacaklarım kısmına daha kolay erişiliyor. Bunların dışında pek beğenmedim, ama uygulamayı çözdüm bile🤓
Özelden slm, merhaba, nasılsınız diye soranlar oluyor. Genel cevap vereyim:
-Selam, merhaba, iyiyim. Sizi sormalı, sizler nasılsınız?
Cevabı iletinin altına yazabilirsiniz, özelden yazmak yerine. Bir de selam kedi kardeş diyen biri olmuş, çok güldüm sayende, umarım seni de güldüren olur kardeş.
Bunlar boş muhabbetler. Kitap okuyun kitap.🤎☕📜
... Kendisini, toplumuna, toprağına, diline, sevgisine, sevgilisine, hibe etmeyenleri,
bir gün bir efendi gelir, köle diye, hibe niyetine alıp götürür evine.