Benim sanki birtakım nesnelerle çok yakın ilintilerim var
Ve çözülmedik şeylerin de insanıyım ben
İnsanın en gerçek yerindeki
Ve anlatılmazlıktaki bir yerden anlatılmaya
Akan bir şeyim
Dedim ki kendi kendime,insan ne söylerse söylesin
Kötü de olsa,iyi de
İnsan ne söylerse söylesin
Ve ne yaparsa yapsın,öyle değil mi
Bütün bunlar bir bir kalacaktır yaşamanın içinde
Hayat bana tek ve değişmez bir mevsim oldu hep.Bu hayat bir soğuk bölgede ve sonsuz bir karanlıkta geçti âdeta,öyle ki bağrımda hep aynı alev vardı ve o beni bir mum gibi eritti.