Benim fikrim öyledir ki;bu kitap hayatınıza dokunup,az bile olsa fikirlerinizi değiştirecektir.Kitapta genel olarak güzelliğin bir gün solup gideceği ve kibir ile hazcılığın ruhu kirletip kişiye ömür boyu süren vicdan azabı bıraktığı anlatılıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şiir okumayı sevdiğim için kitabı sevdim ancak biraz ağır bi anlatıma sahip olduğunu söyleyebilirim ki bazı şiirleri anlamakta zorlandım.Ama genel olarak okurken keyif aldığım,bazı yerlerinde kendimi bulduğum naif bir kitaptı.