Benim fikrim öyledir ki;bu kitap hayatınıza dokunup,az bile olsa fikirlerinizi değiştirecektir.Kitapta genel olarak güzelliğin bir gün solup gideceği ve kibir ile hazcılığın ruhu kirletip kişiye ömür boyu süren vicdan azabı bıraktığı anlatılıyor.
Şiir okumayı sevdiğim için kitabı sevdim ancak biraz ağır bi anlatıma sahip olduğunu söyleyebilirim ki bazı şiirleri anlamakta zorlandım.Ama genel olarak okurken keyif aldığım,bazı yerlerinde kendimi bulduğum naif bir kitaptı.