Süreyya

Süreyya
@ocean__
Bir berduştur kalbim.
Bir kez yola çıkan kişi, hep yolda kalır. Bir kez, zaten, yersiz düşen kişi, artık, hep, yersiz kalır. • Yerini yitiren, yeniden yerleşemez.
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir yöne doğru yola çıkıp, yürüyüp yürüyüp, yolun bittiğini, tükendiğini; örneğin bir uçuruma, bir duvara, bir deniz kıyısına dayandığını gören kişi —ne yapar? Düşmez, kırılmaz, boğulmazsa, yeni bir yol arar, herhalde…
“…çünkü insan kendi yoluna saptırılamazcasına düşmemiş, kendi dürüst görüşünü trajik gururla yüklenmemişse, ‘hakikat’ tadını yitirir, yaşam acılaşır.” -Nietzsche
Çeşitli, birçok kaynaktan akıp biriken öfkemiz, öyle olur ki, (belki) zavallılığı içinde pek de haketmediği —belki, layık bile olmadığı— bir biçimde, boktan birinin kafasında patlar: Aslında, o çok daha beterini haketmiştir; ama, işte layık değildir buna aslında.
En yoğun özlemlerimizin ortasına bir katı bıkkınlık gelir yerleşir, apansız: öyle olur ki, en son ucuna gitmeye can attığımız bir ilişkinin içinden çıkıp çekip gitme arzusu çöker üzerimize.
Şiir