– İyi Amerikalılar ölünce Paris'e gider diye bir laf var Lady Hunstanton.
–Sahiden mi? Peki ya kötü Amerikalılar ölünce nereye gidiyor?
–Ha, onlar Amerika'da kalıyor.
"İyi kalpli akrabalar ve doktorlar esrime ve ilhamlarını tedavi etmeye kalkmadığı için Buddha, Muhammed ya da Shakespeare ne kadar da şanslıymış!" -dedi Kovrin. "Doktorlar ye iyi kalpli akrabalar eninde sonunda insanlığın aptallaşmasına, vasatığın dâhilik sayılmasına ve medeniyetin yok olmasına sebep olacak."
Hastasın, çünkü gücünün ötesinde çalıştın ve yoruldun, bu demektir ki, fikir uğruna sağlığını kurban ettin, hatta onun için canımı da vereceğin gün yakındır. Bundan daha iyi ne olabilir? Yetenek bahşedilen bütün asil karakterlerin ulaşmak için uğraştığı şey budur zaten.