Hoş geldin kadınım benim hoş geldin ayağını basdın odama kırk yıllık beton, çayır çimen şimdi güldün, güller açıldı penceremin demirlerinde ağladın, avuçlarıma döküldü inciler gönlüm gibi zengin hürriyet gibi aydınlık oldu odam…🫂 Kadınımmmmm… ❤️ Benim en güzel yanım, en huzurlu limanım… Hiç eksilme olur mu? Çünkü sen eksilirsen, içimdeki en güzel şey de eksilir. 🫂 Sana bir iyi, bir de kötü haberim var sevgilim… Önce iyisinden başlayayım; Artık hiçbir sabaha bana küs uyanamayacaksın. Çünkü her gününü sevgimle sarıp sarmalamaya, yüzünde bir tebessüm bırakmaya niyetliyim. Elin yüzünde her yeni gün görmek isterim. Şimdi sıra kötü haberde… Her sabah beni çekmek zorunda kalacaksın. ☺️ seni ne kadar sevdiğimi anlatışımı… beni, her halimle her sabah çekmek zorunda kalacaksın. Yok öyle küs uyanmak🫂 Ama biliyor musun? Ben de her sabah seni sevmeye, sesini özlemeye, gözlerini düşünmeye ve seni kalbimde seve seve taşımaya, gözümü seninle açmaya dua ediyorum🙏 Bu yüzden aslında o kötü haber ikimiz için de en güzel haber olabilir…
odam, zihnimdeki ve ruhumdaki dağınıklığın yansıması gibi.
Duygu ve Düşünce
Reklam
Odam kireç tutmuyor Kumunu karmayınca Sevda baştan gitmiyor Sarılıp yatmayınca ...
Müzik
Discolar barlar bu gece son ses.. Kapılar camlar kapalı ama odam gümbür gümbür... Gelde uyu 🥺
Duygu ve Düşünce
Ah bu sabahlarda ne var? Ihlamur kokuyor odam.
Duygu ve Düşünce
Yurt odam hastanenin morg tarafına bakıyor ve sürekli bir haykırış aglayis sesiyle kendime geliyorum bu gün de başımı camdan çıkardım hava almak için bı baktım ki yine aynı sesler insan bu sarsiliyor ya ve hayatin kalana zor olduğunu farkettim ..o kalabalığa bakarken orada o kadar insan olmasına rağmen sadece bir kaç kişinin gerçekten üzüldüğünü fark ettim ve bu okadar kırıcı birşey ki maksat sadece orada bulunmak geldim demek ne acı bir durum ..
Reklam
Reklam