Puan vermedi·32 syf.··
2026 2. kitabı
Süper Tavşan Simon: Makarna Yemek İstiyorum - Stephanie Blake Herkese selamlar Nasılsınız neler okuyorsunuz? Bugün sizlere benim çok severek okuduğum çocukların ise hem okuyup hem de Trt çocuk ekranlarında severek izlediği Süper Tavşan Simon serisinin yeni kitabı ile geldim Günlerden bir gün annesi Simon‘u kahvaltıya çağırmış ama o bunu yemek istemiyorum diyerek gitmemiş. Daha sonra öğle vakti babası onu öğle yemeği için çağırmış ama o sadece makarna yemek istiyormuş. Akşam yemeğinde de annesiydi aynı tartışmayı yaşamış sadece makarna yemek istiyormuş. Annesi ona ceza alsın odana git dedikten sonra babasıyla çikolatalı pasta hakkında konuşmuşlar ve birden Simon’nun canı çikolatalı pasta yemek istemiş. Annesi ona önce çorbasını içmesi gerektiğini ardından da pastayı yiyebilceğini söylemiş Peki Simon çorbayı içti mi dersiniz?  Özellikle ultra makarna sever biri olan ben için harika bir kitaptı okurken çok eğlendim zaten Simon’un maceralarını okumayı çok seviyorum Eğer bu tarz kitapları okumayı seviyorsanız mutlaka Simon’un maceralarını da okumalısınız. 
2026 Okuma Raporları
Süper Tavşan Simon: Makarna Yemek İstiyorum!Stéphanie Blake · Maxi Çocuk Yayınları · 20257 okunma
Eyvah Kitap
9/10
·128 syf.··
2025 46. kitabı
EYVAH KİTAP! Yazan: Mine Soysal Günışığı Kitaplığı “Çocuklar neden kitap okumuyor?” Bu sorunun peşine düşen yazar, kırk binden fazla öğrencinin dilinden damıttığı gerçek hikâyelerle bizi içten içe sarsıyor. Hem düşündürüyor hem gülümsetiyor. Öğrencilerle birebir yaptığı söyleşiler, okuma alışkanlığının önündeki görünmez engelleri ortaya seriyor: – Kitap okuyunca “karizması çizilecek” diye korkanlar, – Ailesi hiç kitap okumazken tatilde kitap okuması beklenenler, – Sadece “Harry Potter” okumak isteyenler, – “Odana git, kitabını oku!” diyen ama örnek olamayan büyükler... ve daha niceleri... Bir öğretmen olarak ve aynı zamanda bir veli olarak, önce biz büyüklerin okuması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü bu kitap bir aynaya dönüşüyor. Ve o aynada hem çocuklarımızı hem kendimizi görüyoruz. Akıcı, samimi ve çok etkileyici… Yazara hayran olmamak elde değil! Kitabı elinize alınca bırakamıyorsunuz. Tavsiyemdir: Sınıf kitaplıklarına, öğretmenler odasına, veliler grubuna... Bu kitap, “Okumayan çocuk yoktur, henüz doğru kitapla buluşmamıştır” sözünün canlı kanıtı! #eyvahkitap #minesoysal #günışığıkitaplığı #kitaptavsiyesi #okumayisevdir #kitapkurduçocuklar #öğretmenöneriyor #1damlakitapyorum
Alıntı
Eyvah KitapMine Soysal · Günışığı Kitaplığı · 20061,449 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tam bir hayal kırıklığı (Spoilerli)
1/10
·472 syf.··
2025 31. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 13 Haziran 2025 23:48
Herkese merhaba, Geçen ay okuduğum Yılan ve Güvercin kitabının ikinci kitabı olan Kan ve Bal'ı dün gece bitirdim. Çok yavaş tempolu ve can sıkıcı bir kitap oldu benim için. İlk kitabı okurken evreni ve karakterleri anlamak zaten zor olmuştu ve tam anladım bağ kurdum bu kez de onlardan nefret sürecim başladı bu kitapta. Ana karakter olan Lou'yu ben çok sevmiştim. Yazar ise bu kitapta nefret edelim diye elinden geleni yapmış sağ olsun. Kitap boyunca savaşa hazırlanıyoruz ve müttefik toplamaya çalışıyoruz. Sürekli bir kavga ve dövüş hakim Lou ve Reid arasında. Aşırı uzatılmış ve saçma sahneler vardı. Savaş olacağı gün yok öpüşelim, yok bilmem ne. Şaka mısın? Birbirinden farklı ırkları müttefik yapıcam diye uğraştın sonra onları bir yerde topladın ve odana gidip sevişecek misin yani? Bırakmamak için zor tuttum kendimi okurken. Son 40 sayfaya kadar da bir savaş yok zaten ve tam savaşımsı bir şey oluyor, yanlarındaki yoldaş dedikleri adam meğer tanrıymış ve savaştıkları kadına "artık yeter sana çok zaman verdim, bir sürü kişinin canını aldın bu kadardı hadi git" diyor. Kafamı kitaba vura vura bitirdim. Asla önermiyorum, serinin son kitabını ne zaman okurum bilmiyorum. Önümüzdeki ay tamamlarım diye düşünüştüm ama hayat enerjimi aldı bu kitap. Daha iyi kitaplarla görüşmek üzere...
1000Kitap
Kan ve BalShelby Mahurin · Yabancı Yayınları · 2021993 okunma
10/10
·200 syf.··
2025 10. kitabı
·
44 günde okudu
·
Okunma: 26 Mayıs 2025 18:32
Yazarın okuduğum ilk kitabı. Kitapta o kadar güzel noktalara değinilmiş ki. Çocukluğumuzdan gelen bedenimizde, zihnimizde yaşayan travmalarımız…her birinin bir sebebi var. En basiti “Odana git ağla, düşün ve gel.”Annelerin sıkça yaptığı yaptığı yanlış bir davranıştır. Çoğu doğru yapıldığını zanneder. Bir çok davranışın uygulamalı bir şekilde anlatıldığı harika ötesi bir kitap.
Sınır Var Sinir YokSaniye Bencik Kangal · Doğan Kitap · 20251,869 okunma
Puan vermedi·
Sınır Var Sinir Yok O kadar güzel noktalara değinilmiş ki.Çocukluğumuzdan gelen bedenimizde,zihnimizde yaşayan travmalarımız…her birinin bir sebebi var.En basiti “Odana git ağla,düşün ve gel.”Anneyi kurtaran ama çocuğu bir ömür başkalarının isteklerine,düşüncelerine göre hareket etmeye mahkum bırakan bir davranışmış.Oğluma sadece 1 kere uyguladığım bir ceza yöntemimdi ama asla ve asla tekrarlamayacağım bir uygulama olur kendileri.Doğru yapıldığını zannettiğimiz bir çok davranışın uygulamalı bir şekilde anlatıldığı harika ötesi bir kitap olmuş. Saniye Bencik Kangal her zamanki gibi harikasınız.
Sınır Var Sinir YokSaniye Bencik Kangal · Doğan Kitap · 20251,869 okunma
10/10
·128 syf.·
2024 31. kitabı
Kıymetli yazarımız bu eserinde kitap okuma alışkanlığımıza farklı pencereden bakarak farklı bir yaklaşımda bulunmuş. Okuma eğilimleri ve kitaplar üzerine sohbet ettiği kırk binden fazla ilköğretim ve lise öğrencisinin dilinden süzülen gerçek öykülerden esinlenerek yazmış bu güzel eseri... Ebeveyn ve eğitimciler için harika bir kaynak. Biz büyüklerin kitap okuma konusunda sürekli ; "Kitabını okuyup bitirdin mi?" "Odana git , kitabını oku." "Kitap okurken konsantre olamıyorsun." gibi yönlendirme ve emrivaki yapması çocuklar üzerinde olumlu değil belki de yıllarca süre gelecek bir olumsuzluğu, kitaplara karşı soğukluğu tetikleyecektir. Her zaman benimde dile getirdiğim bir konu, küçüklerimizden ısrarla kitap okumalarını beklemek yerine biz büyüklerin de rol model olması gerekmez mi? Severek okuyup bitirdiğimiz ve kaynak niteliğinde olan bu kıymetli eseri anne-babalarımız ve eğitimcilerimize okuyup istifade etmeleri için içtenlikle tavsiye ediyorum
Eyvah KitapMine Soysal · Günışığı Kitaplığı · 20061,449 okunma