NoName

NoName
@odeymez
Ben öyle bilirim ki yaşamak berrak bir gökte çocuklar aşkına savaşmaktır.
Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi. Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamak için fazlasıyla yaşlanmış gibiler,her şeyden bıkmışlar sanki...

NoName

, bir kitap okudu
Puan vermedi·304 syf.·
56 günde okudu
·
2020 16. kitabı
Alexandra Cavelius
8.7/10 · 8,9bin okunma
Devlet bir sobadır ve yakıtı da yalnız insandır. Yakılacak insan olmazsa soba söner. Sönen, yanmayan sobanın da hiçbir yararı yoktur.