' Ne hoş bir güzelliği vardır;Hafif adımlarla, dünyadan gülümseyerek geçenlerin. Kimseye bir kötülüğü dokunmadan yaşayanların,Onurlu bir yaşamı seçenlerin...'
Istırap kaçınılmazsa, hayattaki sorunlarımız kaçınılmazsa o zaman sormamız gereken soru "Nasıl bu ıstırabı durdurabilirim" değil, "Neden ıstırap çekiyorum, hangi amaç uğruna" olmalıdır.