PiYa

PiYa
@ofelya1
“Il n’y a pas de raccourcis pour les endroits qui valent le coup.” youtu.be/fyDufYUCByg youtu.be/7ktqOs97FRE
Comptable
lisans
Lausanne/Suisse
27 Eylül 1982
81 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Kuş Koysunlar Yoluna...
“Bir karga bir kediyi öldüresiye bir oyuna davet ediyordu. Hep böyle mi bu? Bir şeyden kaçıyorum bir şeyden, kendimi bulamıyorum dönüp gelip kendime yerleşemiyorum, kendimi bir yer edinemiyorum, kendime bir yer… Kafatasımın içini, bir küçük huzur adına aynalarla kaplattım, ölü ben’im kendini izlesin her yandan, o tuhaf sır içinden! Paniğini kukla yapmış hasta bir çocuğum ben. Oyuncağı panik olan sayrı yalnızlık kendi kendine nasıl da eğlenir. Niye izin vermiyorsun yoluna kuş konmasına niye izin vermiyorum yoluma kuş konmasına niye kimseler izin vermez yollarıma kuş konmasına? “Öyle güzelsin ki kuş koysunlar yoluna” bir çocuk demiş.“ Nilgün Marmara
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Acı geçiyor Acı geçiyor Acı elbette geçiyor Acı çekmiş olmak geçmiyor 🤷🏻‍♀️🍂 Kemal Varol
İnsan ve Hayat
Canım Sevdiğim, Yüreğim…
Bu duvarlar yetmiyor bizi ayırmaya bilesin... Bu parmaklıklar, bu demir kapılar, bu hava, inan... Bazen bir yumrukta yıkacak kadar güçlü, Bazen bir serçe kadar güçsüzsem, bir nedeni vardır... Hangi zorluğu yenmemiş insanoğlu. Hele taşıyorsa içinde bu insanca sevgiyi. Güzel günler zorlu duraklardan geçer sevdiğim. Damla damla birikiyor insan. Damla damla sevgili... Bir gün akıp gideceğiz hayata... Duvarlar yıkılacak, açılacak bütün kapılar bilesin. Benim yüreğim sensin şimdi, seni vurur durur... Ve yine damla damla çoğalıyorsun içimde…. Yılmaz Güney
Şiir
Sanki yedi yaşındayım. Balkonun demirlerinden ayaklarımı sarkıtmışım. Suratımda kocaman bir hüzün… O kadar küsüm ki, kendimle bile konuşmuyorum. 🍂🥀
İnsan ve Duygular
Bir yanım unutmak istiyor, diğer yanım asla unutma diyor!!!
Sıkışmış, çaresiz insanların ölüm karşısındaki duygusu her yerde ortak; Ölen kurtuluyor, kalan cehennem azabını çekmeye devam ediyor… Mehmed Uzun
Deprem