youtu.be/gOaQtKpJu68?si=... Oğluma ya kendim söylüyorum ya da burdan dinliyoruz şimdi de dinlerken sizlerle de paylaşalım istedik 😍 çocukluğumda bunun kaseti vardı dinleyerek büyüdüm oğlumu da ilahilerle büyütüyorum elhamdülillah 🤲😍 doğru yoldan hiç ayrılma güzel oğlum 😇 imanlı güzel kalpli bir evlat olasın oğul 🤲 islam yol aydınlığın olsun inşallah 🤲🌸
Bak ve ibret al!
Yavuz Sultan Selim’in Mısır seferi esnasında vuku bulan ehemmiyetli hâdiselerden biri şöyledir: Sefer üzere olunduğundan birtakım masraflara hazineden henüz para ulaştırılamamış ve zengin bir bezirgândan borç alınmıştı. Daha sonra hazineden para geldi ve defterdar da alınan bu borcu sâhibine takdim etti. Ancak adam, defterdara şöyle bir teklifte bulundu: “Servetim hayli çoktur. Bir oğlumdan başka kimsem de yoktur. Kabul ederseniz, verdiğim paramı hazineye bağışlayayım. Buna mukabil siz de benim oğluma devlet kapısında bir iş verin!..” Defterdar, bu talebi Sultan'a arz edince Yavuz, son derece öfkelendi ve muhatabına hiddetle haykırdı: “Bana getirdiğin şu usulsüzlük teklifi sebebiyle, yemin ederim ki seni de teklif sâhibini de katlettirirdim. Fakat ‘Sultan Selim, parasına tama’ ettiği için bezirgânı ve defterdarı öldürttü.’ demelerinden çekinirim. Tez bezirgânın parasını iade edin ve bir daha huzuruma böyle kanuna muhalif şeyler getirmeyin!” Sultan'ın bu tavrının ardından yapılan tahkikatta bezirgânın bir Yahudi olduğu tespit edilmiş ve devlet merkezinden uzaklaştırılmıştır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-kara yazı-
Ölüm ne zaman gelirse gelsin, Hep erken olacaktır. Kızımı sevmeden ölmek, Oğluma sarılmadan ve Sevgilime doymadan ölmek istemiyorum. Her son bir başlangıç değildir, Her son bir bitiştir aslında. Hikayen Hep Yarım Kalacak ! Sen Artık Yeni Şiirler Yazamayacaksın. Bir Fotoğraf Karesinde Hatırlanırsın, Hatta Bazen Anılırsın Bile. Ne Kadar Sevildiğinden Önce Gelir, Nasıl Yaşadığın. Komşular İzleyecek Cam’lardan, Bir Gençlik Daha Gitti Diyecekler, Nasıl Gittiğini Bilmeyecekler, Bir Kurşun Yetecek, Tam Şakak’tan Girecek. Annem; Feryât Figân’la Yıkacak Karşı Dağları Üzerinize. Kan Kardeşim Yıkılacak Yerlerden Topraklar Savuracak. Kız Kardeşim Aklını Yitirecek, O Bana Sırdaş Olduğu İçin, Ben Onun Eksik Tarafında ki Dert taşı Olduğum İçin, Beni Aramak İsteyecek. Sevdiğim; En Çok O Korkacak Görünce Beni Şakağımda ki Kanları. O An Gelmeyecek Aklına Hediyeler Aldığım, Islak Islak Öptüğüm Saçları. Bir Çığlık Bırakacak Baş Ucumda Siz Sanacaksınız ki; Kıyamet Kopacak. Ağlayacak, Çok Ağlayacak İç Çeke Çeke Ağlayacak. Gözleri Kızaracak, Dudakları Kuruyacak Ve Ben İlk Kez Onun Dudaklarını Öpüp Islatamayacağım. O An Ruh’umu Teslim Edeceğim. Bir de Bir Kaç Tanıdık Varsa Hatırlayıp Üzülecek. Dostum Yakup Direksiyon Başında Ağlayacak, Hatta Öldüğüme Bile İnanmayacak. Annem’e Baş Sağlığı Dilerken Korkacak, Annem Onu da Severdi Benim Gibi, Şaşıracak Öldüğüme. Sonra Giyinecek Siyah Gömleğini Gelecek Cenazem’e.
Edebiyat
Erkekler ayy pardon maçlar kapatılsın (:
Haftaiçi saat 7 de kalkmakta zorlanan saat erken çay içesim gelmiyor diyen eşcazım dünya kupası için sabah namazından sonra uyumayıp üstüne birde çay demlemiş 😂 Oğlum babababa nidaları da atınca hadi siz odaya gidin ben maçı anlayamıyorum oğlum ses edince dedi 🙄 tabi şey biraz da ben konuşmuş olabilirim 😂 sanki hoca dinliyor anlayamıyormuş bak bak alt tarafı top peşinde 22 akıllı!! İnsan Koşuyor bunun nesini anlayacaksın allasen 😂😂😂 Birde ben kaç yaşına gelmişim ikinci dünya kupası maçı görüyorum oğlum daha yaşına girmeden görüyor dedi 😂 oğluma bugün madalya takacaklar sanırım dünya kupası maçı gördü diye 😂 Madalyamızı beklemedeyiz 🤣🤣🤣😇 Neyse iyi tarafından bakayım 🙃🙃 çay çok iyi geldi 🥰 Ellerin dert görmesin yoldaşım 😍 Varolasın 🤗 İnşallah bizim çocuklar kazanır 🇹🇷 Başarılar bizim çocuklar 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
İki kedi beslemenin en zor yanı, yemek konusu... Zayıf kediyi obez kediden habersiz beslemek imkansız.. Leo kendi mamasını yiyor sonra koşa koşa gelip Sütlaç'ın kasesini de yiyor sonra çok yediği için kusuyor ahsha Leo bütün kaseleri yediği için Sütlaç'a tekrar mama koyuyorum, bu sefer Leo kendi kabı boş diye daha çok yiyor sütlaca hiç kalmıyor ahsha bu kısır döngü nasıl bitecek bilmiyorum oğluma paylaşmayı hiç öğretmemişim 🥲
dun tanımadıgım bırının kınasına gıttım bır tane kadın fotomu cekmek ıstedı ben de ne dıyecegımı bılemedım ızın verdım sonra senı ogluma alırdım cok guzelsın masallah ama senın hakkın woo do hwan dedı