kendine "geçecek" diyebilmeyi öğrenmekmiş
“Yakışır yaşıma yanlışlarım. Ben kendimi en çok yanıldığım yerlerde tanıdım. Kime fazla güvendiysem orada öğrendim mesafeyi; kime fazla sustuysam orada duydum içimde biriken sesi. Bazı pişmanlıklarım var, inkår etmiyorum. Ama hepsi bana ait. Hepsi bu yaşın, bu kalbin, bu yorgunluğun eseri. Belki daha akıllı olabilirdim; belki bazı kapılardan hiç girmemeliydim, bazı insanlarda bu kadar kalmamalıydım. Ama ne yaşadıysam beni bugünkü ben yaptı. Artık biliyorum; insanın yanlışları da yüzüne yakışır bazen. Çünkü her hata biraz eksiltse de biraz da olgunlaştırır. Ben geçmişime kızmıyorum artık. Sadece içimde kırılan yerlere bakıp şunu söylüyorum: Demek ki büyümek böyle bir şeymiş; içten içe tükenirken bile kendine "geçecek" diyebilmeyi öğrenmekmiş.”
Hayata Dair
İnsan mecbur kalınca güçleniyormuş. Mecbur kaldığımda öğrendim....
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gülmeyi biliyorum aslında, sadece her şeyi içimde yaşamayı daha çok öğrendim. İnsanlar güçlü sanıyor beni, kimse geceleri kurduğum cümleleri bilmiyor. ~MMÇ~
"Sahip olduklarımın tadını çıkarmayı öğrendim hayatta." Sahip olamadıklarımın ve olamayacaklarımın acısına ise ayıracak zamanım yok. Hayat çok kısa...
Yastığını koklaya koklaya öğrendim İnsan bir kere ölmüyormuş meğer… Şükrü Erbaş
Ben her zaman çok sevmenin yeteceğini düşünürdüm. Size çok sevmenin yetemediği yerden yazıyorum. Ve öğrendim ki; “Güzel sevmek hiçbir şeye yetmiyormuş. Bunu bana güzel sevdiğim biri öğretti.”