Oğuz

Oğuz
@oguz47
İnst.@oguz.3447
O da Türk’tü; Ama Kürtçe sevdi.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bir defa isimsiz bir mektup yazdım aşkıma. Tek cümlelik: “Hiçbir hayal seni kurmaya yetmiyor” Cevap da tek cümle geldi: “Yokluğunun gürültüsünde sağır olacağım”
Hayat işte görmek istemediğin yüzleri hergün görürsün! Özlediklerini ise aranızdaki mesafeleri izah etmeye coğrafyan yetmez.
Zaten hüzün kokan,kıvrılmış kirpiklerinin arasını ıslandığını farkettim.Sarılıp öpesim geldi kalın dudaklarından...
Edebiyat