8/10
·400 syf.··
2026 2. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 18 Haziran 2026 00:00
Spoiler içerir Detaycı bir yorumcu olmak isterdim ama ne yazık ki not bile almıyorum ya da altını bile çizdiğim yerler olmuyor unutmaya mahkumum buraya da ne okuduğumu yazmıyorum oohhh neyse ikinci kitap çıkmasa da olur ki ben tatmin oldum Danny ve Wendy yeni bir hayata başlıyor oh mis sağ olsun dick abimiz de imdatlarına koştu sonra pederin de önce ruhu sonra bedeni rahmetli oldu oteldir perili köşktür ya bunlar biz Türkleri imkanı yok korkutmaz biraz ürpertir o da benim gibi gerilim müziği açıp evde kimse yokken gece okuması yaparsa ki öyle bile çok bi korku olmadı (bazı geceler saçma ürkünç rüyalar görmem hariç). Ne bekliyordum emin değilim ama fena değildi işte korku kültürümüz bambaşka adamı öve öve bitiremiyorlar diye şans verdik ama Allah var yazım dili süper başta alışmakta güçlük çektim ama güzeldi akıcıydı birkaç kitabını daha okurum ilerde. Şimdilik bu kadar bide ne kadar çabuk bitirmişim ay helal.
MedyumStephen King · Altın Kitaplar · 20217,7bin okunma
Dağıldım
Puan vermedi·200 syf.··
2026 7. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 28 Nisan 2026 01:05
Ben böyle bir kitap okumadım. Ne yazılır ki üstüne herkesin aklından geçen kendi dünyasında yaşadığı çok samimi akıp giden bir üslup daha iyisi yazılamaz bu olay bu hikaye daha iyi anlatılamaz. İçime dokundu kendi hayatımı sorgulattı sakinleştirdi beni. Hırçınlığımı aldı resmen. Neler var dedirtti sanki karşı evde yaşanmış gibi hissettirdi oturdum şükrettim güzel hayatıma ne güzel yazmış kalemine ağzına sağlık. Bir aile karşıdan bak herkes mutlu evli yuvasında haftada bir bir arada oh dersin mis ama içi öyle mi kapının ardını kimse bilmez hele kapı ardında olan beyinlerin içi alev alev yanıyor nereden bilesin Ethem karakteri gerçekten bundan sonra sen çok mutlu ol emi..
Söyleme BilmesinlerŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202524,4bin okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Bende bulutları severim
10/10
·496 syf.··
Beğendi
·
2026 45. kitabı
༒ Merhabalar herkese. Bu günkü konuğumuz benim aşık olduğum serinin son kitabı,okulda beni zırıl zırıl ağlatan o kitap: Hainin Mührü 3 ! ━━━━━━━༺༻━━━━━━━ ༒ Eğer kitabı okumadıysanız başlığı anlamamışsınızdır anlamayın da zaten. İncelemmde spoiler yok okuyabilirsiniz. ━━━━━━━༺༻━━━━━━━ ༒ İlk olarak yazım dili... Yazım dili iyi anlamda o kadar değişmiş ki. Bayıldım!! Kelime seçimleri,cümle kurma yapıları. Çok mükemmeldi. Ve şok oldum. Sadece bence kitabın başlarında art arda ''eh'' kelimesi fazla geçiyordu onun dışında bayıldım. Kitabın bazı yerlerinde yazım hataları vardı. İki kelime birleşik yazılmış, kelimenin ilk harfi unutulmuş, ' işareti yerine > konulmuş gibi. Ama çok seyrekti. Çok takmadım ama belirtmek istedim. Rahatsız edici boyutta değildi 4 tane falan vardı en fazla ━━━━━━━༺༻━━━━━━━ ༒ Bu kitapta isyanı görüyoruz. Hiçlerin köle olarak kullanıldığını gizlerin ise aslında onlardan çok farklı olmadığını okuyoruz. İsyan bence çok iyi işlenmişti. Sözde özgürlüklerini kazandıkları söylenen gizlerin aslında sadece bir başka piyon olması falan müthişti. Beş beter Ve dante bence o enerjiyi çok iyi verdi. Bence bir ksımda açlık oyunlarına da benziyor seri. 2.kitapta hayatta kalma savaşı 3.kitapta bir isyan falan ben okurken benzettim Kİ BU BÜYÜK BİR ARTIDIR BENİM İÇİN (açlık oyunları bağımlılığı) ━━━━━━━༺༻━━━━━━━ ༒ Karakterlerin değişimlerini görmek de harikaydı. Eskiden sadece takım arkadaşıyken şimdi bir aşık,dost,düşman,kardeş olarak gördük. Ve bu değişim o kadar güzeldi kii. Danteme ölüp bitiyorum zaten. Lunuyu çok sevemiyorum. Kızın tek derdi kendisi oh mis. Hodbini seviyorum ben ya. Bencil birinden şaşkın bir aşığa dönüşmes o kadar tatlıydı ki. Arm da öyle. Masum,sessiz çocuktan böyle birine. Vay be
1000Kitap
Hainin Mührü 3Övgü Deveci Safi · Dokuz Yayınları · 202661 okunma
Puan vermedi·94 syf.··
2026 45. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 30 Mart 2026 13:30
1.ölüm; 30.03.2018, 2.ölüm; 30.11.2018, 3.ölüm; 30.05.2025. Hayatımızdaki ölümlerin hepsinin gidenden ötürü bize de bir nasihatı oluyor. Bu üç ölümün dışında ölüm görmemiş değilim ama düşünürken bunun sadece tarihsel bir uyum olmadığını, hepsinin benim için can alıcı anlamları olduğunu fark ettim. 1. ölüm Erkutum. Erkut öldüğü gün tamam dedim, çocuklar da bu işin içinde. Bundan başka bir de hayatımda çok önemli bir karara varmama yardımcı oldu. Acıyı paylaşamamak insanı zehirliyormuş, ben o gün dedimki bu memlekette kalırsam hep böyle hissedeceğim, o zamana kadar kafamda olumladığım her şeyi kendi haline bıraktım, haliyle Bitlis'i de geride bırakmış oldum. Canım benim, 8 yıl olmuş ama sen benim için hep aynı gülüşünle zihnimde taptazesin... Dünya yalan var biraz da sen oyalan dedirttin. Ve Allah inancı olmasa bir anne babanın kaldıramayacağı acılar olduğunu da ben şahsen idrak ettim. Ve ömrü billah unutmayacağım şey, kendi acısıyla birlikte beni teselli eden amcamdı. Allah mekanını cennet etmiş ve bunu da babacığına göstermiş Erkutum. Ne güzellik. Elhamdulillah. 2. ölüm çok sevdiğim bir öğretmenim. Tam 40 yaşındaydı ve bence o yaş bir erkeğin görüp göreceği en güzel yaşı. Benim öğremenim için de öyleydi. Yeni doğmuş bir bebeği vardı. Vefat etmeden bir hafta önce beni arayip bütün hayırsızlığımı vefasızlığımı saydıktan sonra, Konya'ya gel tiyatro gör kızım demişti böyle övmüştü sergileyecekleri oyunu. Gelirim dedim vallahi. Giderdim. O bana okulda çok şeyler öğretti ama vefatıyla da az şey öğütlemedi. Hayatının baharında gitmek de var dedirtti... Öldükten sonra fırsatınız olsa, ben bile gittiysem kızım derdiniz. Hızlı yaşadım genç öldüm. Tam size göre. Ben hala sizi omzunun üstünden küçümsemeye çalışan büyük bakışlarınızla hatırlıyorum. Çok sevdiğim öğretmenim
Edebiyat
Üç ÖlümLev Tolstoy · Kapra Yayıncılık · 20247,8bin okunma
Puan vermedi·464 syf.·
2026 7. kitabı
ben bir mutlu son bağımlısıyım gerçekten, beş kitap sıkılarak okuduğum serilerin bile sonu muazzam tatlı bitince o kitaplara aşık oluyorum.... ilk kitaptan çok daha iyiydi olaylar aksiyon aşk dostluk mmmhhhh, çıtır çerez okumak istiyorsanız oh mis iki kitaplık bir seri, byes
Rebel WitchKristen Ciccarelli · Wednesday Books · 2025147 okunma
9/10
·200 syf.··
2025 10. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2025 10:06
Hafif fantastik ama tokat gibi duygusal bir roman.. Funiculi Funicula isimli bir kafede geçmişe gitme şansı sunuluyor ama çok katı kurallarla Aslında zaman yolculuğu değil, insanın kendi kalbine yolculuğu. Her bölümde farklı bir karakterin pişmanlığına, söyleyemediği söze, yarım kalmış bir duygusuna tanık oluyorsunuz. Kitap beni öyle bir noktaya getirdi ki şunu farkettim; Asıl değişmesi gereken geçmiş değil, şu anda yaptıklarımız Dili sade, akıcılığı yüksek, çerez gibi okunuyor ama çerez değil; bazı yerlerde tokat gibi çarpıyor. Küçük bir mekanda, büyük duyguları dökmesi. “Keşke şunu söylemeseydim…” veya “Bir kez daha görsem…” dediğin biri varsa, kitap nokta atışı yapıyor. Bir de üzerine kahve, sıcak sıcak Oh mis Peki sen geçmişe gidebilseydin kiminle buluşmak isterdin?
Kahve Soğumadan ÖnceToshikazu Kawaguchi · Epsilon Yayınevi · 202110bin okunma