Okan Erd

Okan Erd
@okanerd
Ölüm zaten insanoğlunun kaderi Böyle yarı yoldayken mi gelmeli?
Sayfa 105·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Arzumu saklamak için doğal bir yüz takınacağım. Ama sakın korkma. Ben de seni seviyorum.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Edebiyat
Düşündüklerim benim zehirim.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Edebiyat
Ey Tanrı'nın adaleti ! Tanık olduğum nice yaban eziyet ve işkence kimin eseri? Nasıl da geçit verdik suçumuza tüketsin diye bizi?
Edebiyat
"Ne saçmalık şu Aşk denen şey! " dedi Öğrenci, yürüyüp giderken. "Mantığın tırnağı bile olamaz, çünkü hiçbir şeyi kanıtlamaya yaramıyor ve insana hep gerçekleşmeyecek şeylerden bahsediyor ve insanı gerçek olmayan şeylere inandırıyor. Hatta, gayet işe yaramaz bir şey, Felsefe'ye geri döneceğim.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Edebiyat