Mavinin deniz ile gökyüzü arasında birleştiği yerdeyim. Cırcır böceklerinin ahenkle bu ana eşlik ettiği, güneşin tenimi yaktığı andayım. Nefesimle dolduruyorum içimi. Kendime çıktığım yolculuğumda yüreğimde getirdiklerim yanıbaşımda. Hatırlamak istediklerim ,unutmak istediklerim, kokular, gözler, söylenmiş söylenmemiş tüm sözler,pişmanlıklarım, serzenişlerim, gururlandıklarım, mutluluklarım ,mutsuzluklarım her şey yanımda . Bazılarından kurtulmak istediğim gerçeğini sık sık hatırlatarak üzüldüklerimi mavinin derinliklerine gömeceğim. Yine tüm mutluluklarımı önüme koyup mavi ile yeniden yeşilleneceğim. Düşe kalka yürüyeceğim ama asla yürümekten vazgeçmeyeceğim.