Daha önce bitirdiğim, fakat fırsat bulup paylaşamadığım kitap, baştan sona kadar sohbet havasında ilerliyor...
Kitabi okurken yazarın sayesinde
"bir kaç eve konuk oldum.."
Kimi sayfalarda yaşanılan olaylara üzülüyor, kimi sayfalarda eşlerin verdiği mücadelelerin sonucunda ortaya çıkan başarılar ile seviniyorsunuz...
Doğan Cüceloğlu insana emirler yağdırmıyor..
Tam yanı başınızda, eli omuzunuda size doğru yolu işaret ediyor..
Kitapta aslında ilişkiler üzerine biraz düşünen bir insan için şaşırtıcı şeyler yok, sonuç olarak şuursuzca evlenmeyelim, azıcık düşünelim, düşünmek zor geliyorsa bir düşüneni okuyup dinleyelim..))
Ben çok severek, bana iyi geldiğini düşünerek okudum..