artık tembellik yapmadan şu okuma işine geri dönüyor ve bunların verilerini tutmak için kendime söz veriyorum. yine de insaflı davranıyorum kendime ve tembelliğime. bu sene min 40 kitap okuyacağım diyorum. önemli olan alışkanlık olsun, küçük adımlarla büyük etki yaratsın :)
“Biz kadına şiddet vakalarında kadınlara şöyle deriz: ‘Eğer ortamda şiddet varsa ve siz çocukların adına katlanıyorum derseniz, bilin ki onlara kötülük yapıyorsunuz.’ Bulundukları ortam sağlıksız ortamlar ve ilerideki yaşamlarında kendileri bu kez aktif ve pasif rollere ya da uygulayıcı ve uygulanan rollere bürünüyorlar şiddet açısından. Bu nedenle geçmiş tablonun değişmesi için, bu olayların yanlış olduğu konusunda beyinleri eğitimle beslememiz, aydınlatmamız lazım. “