okur kız...

okur kız...
@okuressraa
Herkese içindeki iyilik kadar iyi bir hayat dilerim. Sabahattin Ali
Herkesin bir gideni vardır. İçinden bir türlü uğurlayamadığı. Turgut Uyar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve çok geçten daha kötüsü yoktur hayatta… Sabahattin Ali
İnsan, kendine kurallar koyulan bir hayvan gibi her duruma alışıyor.
- Acılarım kaç gün sürecek Portuga? - 40 gün. - 40 gün sonra geçecek mi? - Hayır, alışacaksın... Şeker Portakalı
“Daha çok anlat” dedim. “Hoşuna gidiyor mu?” “Çok. Elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum.” “Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?” “Gider gibi yaparız.”