Bazen senden öyle nefret ediyorum ki. Bu kadar sağır bu kadar dilsiz olamazsın. Ne söylersen söyle insan istediğini duyar istediğini görür. Sen beni hiç duymadın. Bi sevdiysen bin kere beter ettin. Bi öptüysen bin kere zehir ettin. Ne sen ne ben hiç bişeyi haketmiyoruz. Ama sen artık beni de haketmiyosun. Ne sevgimi, ne koruma içgüdümü, ne içimin sana gidişini.. Bunların benim elimde olmayan şeyler olması artık sadece.Benim sevgim olmasa beş para etmezsin. Sevgim varken bile 3 kuruş dahi etmiyosun. Değer bilmiyosun. Zamanında bildiysen şimdi bin beterini yapıyosun. Tüm güzel şeyleri mahvetmekte üstüne yok. Beni paramparça etmekte üstüne yok. Ne yaptığının bile farkında değilsin. Nankörsün. Çok nankörsün.Özellikle bana karşı.Çok istedim. Bi şeyleri gerçekten çok istedim. Ben ne istediysem kursağımda bıraktın. Bi verdiysen beş aldın benden. Bi içten sarıldıysan yirmi defa dövdün beni. Ne olursa olsun, ben seni asla affetmiyorum. Her şey çok iyi olsa bile. Telafi edecek bir şeyin olmadığını sanıyorsun, bunu hiç farketmeyecek kadar aptal olduğun için asla bir şeyleri telafi edemeyeceksin. Böyle bir şeyi aklının ucundan dahi geçirmeyeceksin. Ben seni asla affedemeyeceğim. Seni affedemeyecek olan yanıma çok acıyorum çünkü ben seni hep affetmek istedim. Hep kendi başıma barıştım seninle. Tüm savaşlanımı kendi içimde hallettim. Ufacık bi gönül kırgınlığımı bile farketmediğin için, benim kalbimi taştan sandığın için, beni çok güçlü gördüğün, güçsüz görmeye asla alışık olmadığından bunu görmezden geldiğin için yazıklar olsun. Asla net olmayan yanından nefret ediyorummm..